בשנים האחרונות, אנחנו שומעים יותר ויותר את הביטוי "יוקרתי" במגוון רחב של תחומים, במגוון רחב של עולמות תוכן. אנחנו יכולים לשמוע את זה כשמדברים על דירות, מכוניות, נופשים, חנויות ועוד. אחת הדוגמאות הטובות לכך, מקום בו אנחנו יכולים למצוא לא מעט דוגמאות לשימוש בביטוי יוקרתי, זה במסגרת שירותי קייטרינג.
אין זה מפתיע, הרי התחרות בתחום עזה, יש לא מעט אנשים שנזקקים לשירותי קייטרינג, בין אם זה לצרכים אישיים, עסקיים ואחרים, אז מן הסתם, כל חברה רוצה להציג את עצמה כיוקרתית ומיוחדת, על מנת להבדיל אותה מחברות אחרות.
בדומה לעולמות תוכן אחרים, גם כאן אנחנו יכולים למצוא לא מעט חברות שאכן נחשבות יוקרתיות ללא ספק כמו הקייטרינג של משפחת ששון בשפלה, השאלה היא, כיצד הן הופכות להיות כאלה ולא פחות חשוב, כיצד אנחנו יכולים לבחור חברה שהיא אכן יוקרתית. הרי אנחנו לא רוצים להזמין שירות קייטרינג לאירוע מסוים ולגלות תוך כדי עבודה עם החברה, תוך כדי קבלת שירות מצוות החברה, שאין זה כך באמת, שהתפריט הוא סטנדרטי והשירות הוא ברמה דומה לשירותים שהיינו מקבלים אצל חברות אחרות, רק בעלות הרבה יותר גבוהה.
מה כולל שירותי קייטרינג יוקרתי בשפלה או בכל מקום אחר
יש כמה דברים שמבדילים בין חברת קייטרינג יוקרתית לחברת קייטרינג רגילה.
ראשית, התפריט הוא מיוחד. מדובר על תפריט יוצא דופן, הרבה יותר יוקרתי, הרבה יותר מיוחד ומרשים. הוא כולל מנות מיוחדות, חומרי גלם איכותיים, הוא כולל סגנונות בישול שונים ועוד.
שנית, שירות איכותי ומרשים. הכוונה היא שמדובר בשירות הרבה יותר יוקרתי, הרבה אישי, הלקוח מקבל מהצוות הרבה יותר ממה שהיה מקבל אם זו לא היתה חברה שרואה את עצמה יוקרתית.
שלישית, מיתוג. צריך להבין כשחברה מגדירה את עצמה יוקרתית, היא ממתגת את עצמה ככזאת. אז היא צריכה גם "לספק את העבודה", החברה לא יכולה להציע שירות סטנדרטי ובטח לא מנות כלליות. היא צריכה להוכיח את המיתוג שלה, אחרת היא תעשה לעצמה פרסום גרוע שעלול לפגוע בשם שלה בקרב לקוחות עתידיים במקומות אחרים.
Comments are closed.