בבואנו להרים כנס או אירוע חשוב, אחד הדברים החשובים ביותר שעלינו לשים עליהם את הדעת הוא הסדר והארגון ברישום האורחים. עמדות רישום ממוחשב לאירועים הפכו לסטנדרט בשל היעילות שלהן בתהליך; החל מסידור רשימות, הדפסה של תגים ועוד, המכשור המתקדם מסייע להפוך את תהליך הרישום להרבה יותר פשוט ואף מאפשר מעקב אחר מספר המוזמנים שהגיעו, הרקע העסקי שלהם, וכן איסוף קריטריונים נוספים שהחברה מעוניינת לחקור ולעקוב אחריהם על מנת ללמוד לקראת אירועים עסקיים בעתיד.
רישום ממוחשב לאירועים עסקיים – ערך מוסף אדיר לחברות וארגונים
עמדות רישום ממוחשב לאירועים עסקיים וכנסים יכללו לרוב עמדות מתקדמות בהן מחשב נייד ומדפסת. העמדות יאוישו על ידי דיילות ודיילים ייצוגיים מטעם החברה שיקבלו את פני האורחים בבואם לאירוע. בהתאם לפרמטרים שנקבעו מראש עם הלקוח (כדוגמת שם החברה, דואר אלקטרוני ועוד), יבצעו רישום ועדכון של פרטי המוזמן במערכת וינפיקו עבורו תג שם. רבים מעדיפים גם לשלב את עמדות הרישום הממוחשבות עם חלוקת שי או תיקיות מידע לבאי האירוע.
עמדות אלו יהוו תוספת נפלאה לאירועים כגון:
- כנסים עסקיים
- וועדות
- תערוכות
- ימי עיון
- קידום מכירות
- אירועי יחסי ציבור
- סדנאות וימי גיבוש ארגוניים
- ועוד
גם לאירועים פרטיים
גם באירועים הפרטיים יהיו עמדות הרישום הממוחשבות מאובזרות במחשבים ניידים ומדפסת. צוות הדיילים יקבל את האורחים ומחלק להם את סדרי הישיבה באירוע, לאחר שנקלטו במערכת. המערכת המתקדמת יעילה גם במקרים בהם עולה הצורך בשינוי סדרי הישיבה מסיבות כאלו ואחרות – למשל כאשר אדם אישר הגעה לזוג אך בסופו של דבר מגיע לבד ולהפך.
זכרו שעמדות אלו, מעבר להיותן יעילות מבחינת הסדר והארגון של קבלת הפנים, הן מאפשרות לכם לאסוף פרטים אודות האורחים שלכם וליצור מהן רשימת אנשי קשר לעתיד. הדבר יעיל במיוחד כאשר מדובר באירועים עסקיים שהחברה מקיימת במטרה ליצור שיתופי פעולה ולמשוך לידים חדשים. אם גם אתם עומדים בפני הפקה של אירוע עסקי או פרטי, הנכם מוזמנים ליצור קשר בהקדם ולסגור עמדות רישום לאירועים עבור האירוע שלכם.
Comments are closed.