תאגידים רבים מתפארים בערבי החברה והאירועים העסקיים היוקרתיים והמפוארים שהם מקיימים. בואו ללמוד כיצד לארגן אירועים מצומצמים יותר ומהנים לא פחות.
מהם אירועים עסקיים קטנים?
כאשר אנו מדברים על אירועים עסקיים קטנים אנו מדברים על אירועי חברה עם מעט משתתפים באופן יחסי, אשר דורשים התייחסות כאילו מדובר במאות מוזמנים. אירועים אלו הם בעלי אופי מיוחד בשל הרצון להשקיע בכל מוזמן ומוזמן תוך שמירה על תחושת האינטימיות, המאפיינת אירועים מסוג זה.
בחירת המקום
את המקום יש לבחור, בין היתר, לפי כמות האנשים שאמורים להגיע. כלומר, מקום שמתאים למאה אנשים לא יתאים לאירוע של אלפיים אנשים ולהפך. לכן, אם אתם מתכננים לערוך אירועים עסקיים קטנים ודאו, שהמקום מתאים להכלת כמות האנשים שצפויים להגיע ולא יישאר חלל ריק כמו גם שלא תהיה צפיפות יתר.
בחירת התפריט
גם אם כמות המוזמנים היא קטנה באופן יחסי, אין זה אומר שצריך להתפשר על התפריט! יחד עם זאת, הגשה עצמית יכולה לעבוד מצוין עם כמות משתתפים קטנה מפני שלא תהיה צפיפות של אירועים גדולים על שולחנות ההגשה וכך תוכלו לחסוך עלויות של הגשה על ידי מלצרים.
אטרקציות
אירועים עסקיים רבים מזמינים שפע של אטרקציות על מנת להעשיר את האירוע לשמח את המשתתפים בו. אטרקציות אלו יכולות להיות יקרות או במחירים שווים לכל כיס, אך חשוב מכל הוא ביצוע ההתאמה בין אופי האירוע והמשתתפים בו לבין האטרקציה הנבחרת.
לדוגמה, באירועים עסקיים גדולים ומרובי משתתפים, הזמנה של אמן מפורסם היא אטרקציה נהדרת, שכן האמן מבדר את כלל משתתפי האירוע בו זמנית. לעומת זאת, במקרה של אירועים עסקיים קטנים, ישנה עדיפות להזמנת שתיים או שלוש אטרקציות קטנות כגון מגנטים עם תמונות המשתתפים, עמדת הקלטות, בר מתוקים ועוד.
לסיכום
אם אתם מארגנים אירוע עסקי קטן, נסו לחשוב בקטן! אירועים קטנים, שמנסים להיות גדולים, לרוב אינם מוצלחים כמו אירועים, המתאימים בדיוק לגודלם. שימו לב לפרטים הקטנים וקחו את האירוע ברצינות שהוא ראוי לה.
Comments are closed.